Wynik Jakości

Jak zwiększyć skuteczność kampanii?

Posted by Marek on 4 marca 2018
Możliwość komentowania Jak zwiększyć skuteczność kampanii? została wyłączona
Category: Porady
Google Analytics to system, który służy analizowaniu stron internetowych. Dostarcza wielu cennych informacji na temat zachowań klientów na stronie www oraz jest wykorzystywany w celu prowadzenia akcji promocyjnych. Udostępnia dane, na podstawie których można optymalizować kampanie reklamowe. Aby dowiedzieć się, czy prowadzona kampania jest skuteczna, należy określić kluczowe wskaźniki efektywności tzw. KPI. Dzięki tym wskaźnikom można ocenić realizację postawionych celów. Cele zależą od rodzaju przedsiębiorstwa. Celem agencji interaktywnej, będzie wypełnienie przez użytkownika formularza kontaktowego, a
Strategie automatycznego ustalania stawek

Jak zoptymalizować reklamę?

Posted by Marek on 4 marca 2018
Możliwość komentowania Jak zoptymalizować reklamę? została wyłączona
Category: Porady
Optymalizację kampanii dokonuje się w celu osiągnięcia lepszych wyników z wyświetlanych reklam. Strategie automatycznego ustalania stawek, to sposób na uzyskanie oczekiwanych efektów. Stawki można ustalać albo samodzielnie, albo automatycznie. Pierwsza strategia obejmuje działania CPC, czyli cost per click oraz CPV, czyli cost per view. Stawki, które ustalasz samodzielnie, możesz kontrolować i określać koszt, jaki jesteś w stanie ponieść za kliknięcie reklamy czy obejrzenie wideo. Decydując się na automatyczne ustalanie stawek, należy określić warunki, na podstawie
rodzaj kampanii

Rozpoczęcie działań w Google Adwords

Posted by Marek on 4 marca 2018
Możliwość komentowania Rozpoczęcie działań w Google Adwords została wyłączona
Category: Porady
Aby zacząć kampanię Google Adwords, należy wyznaczyć cele i ustalić strategię działania. Na początek odpowiedz na pytanie, dlaczego chcesz uruchomić kampanię Google Adwords? Z pewnością odpowiesz, że chcesz zwiększyć ruch na stronie internetowej, który przełoży się na zysk ze sprzedaży. Aby zachęcić odbiorców do skorzystania z Twojej oferty, musisz przygotować odpowiednią strategię. Określenie grup docelowych Na początek musisz odpowiedzieć na pytanie: kim są Twoi odbiorcy i przydzielić ich do odpowiednich grup. Przykładowe grupy: klienci detaliczni,