ruch na stronie

Pay Per Click

Remarketing

Mierzymy efektywność naszych działań. Wyniki pracy przedstawiamy w formie raportów. W zależności od potrzeb klienta dane dotyczące kampanii przesyłamy w formie elektronicznej albo prezentujemy podczas spotkania.

Analiza. Aby podejmowane kroki spełniły oczekiwania klientów, nieustannie monitorujemy i udoskonalamy kampanię.

Remarketing. Jest to strategia, której celem jest przypomnienie oferty sprzedażowej osobom odwiedzającym stronę internetową.

Koszty kampanii. Największym atutem kampanii Google Adwords jest elastyczność budżetu. Wynika z tego, że zarówno na etapie przygotowywania kampanii, jak i w trakcie jej trwania, można zmieniać stawki.

Płatne kampanie są sposobem na dotarcie do osób zainteresowanych ofertą. Dzięki temu zwracają się koszty poniesione na przeprowadzenie działań marketingowych.

Plan kampanii reklamowej określamy na pierwszym spotkaniu. Jest to ważny etap, który jest częścią procesu składającego się na przygotowanie kampanii i nadaje kierunek prowadzonym działaniom.

Czas. Kampania zaczyna działać 24 godziny po uruchomieniu. Od tej pory można obserwować większy ruch na stronie.

najlepszy efekt

Efekt końcowy. Dążymy do zrealizowania wyznaczonych celów, które przyniosą efekt w postaci zysków dla zleceniodawcy. Współpracujemy tak długo, jak życzy sobie klient.

Targetowanie. Twoja reklama trafia do osób, które są zainteresowane prezentowaną ofertą sprzedażową. Dzięki temu istnieje większe prawdopodobieństwo tego, że klient zdecyduje się na zakup Twoich produktów lub usług.

Indywidualne podejście do klienta. Aby kampania przyniosła najlepszy efekt, współpracę zaczynamy od poznania firmy i branży, w której działa, a także konkurencji.

Nie płacisz za wyświetlenia witryny. Opłata za kliknięcie przynosi rzeczywisty przyrost odwiedzajacych dzięki czemu zyskujesz konkretny ruch na stronie.

Google Adwords daje użytkownikom sieci internetowej wiele możliwości prowadzenia skutecznych działań marketingowych w postaci reklam tekstowych i graficznych.

Masz pytania?

Tel: 790 797 777

Nie masz pewności, czy kampanie Adwords sprawdzą się w Twoim biznesie? Zastanawiasz się, czy prowadzone wcześniej kampanie wykorzystały w pełni potencjał reklam Adwords? Zapytaj o naszą ofertę.