Oferta

  • Zakres naszych działań obejmuje prowadzenie kampanii w taki sposób, aby wygenerować najlepszy efekt jak najmniejszym kosztem;

 

  • Dzięki płatnościom z kliknięcie nie tylko zwiększamy ruch na stronie, ale kierujemy odwiedzających w sposób najbardziej efektywny dla Twojej firmy.
Merchant Center

Sieć wyszukiwania

Reklama w sieci wyszukiwania jest najbardziej popularnym systemem reklamy Adwords.

Polega na wyświetlaniu się reklam w postaci linków sponsorowanych, ofert produktowych i reklam aplikacji mobilnych w wyszukiwarce Google. Oferty znajdują się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Wyświetlanie się reklam w wynikach wyszukiwania zależy od budżetu jaki zostanie przeznaczony na reklamę, harmonogramu wyświetlania reklam, słów kluczowych, które skutecznie określą zakres działalności danej firmy oraz ustaleniu grupy odbiorców do których reklama będzie kierowana.

Skutecznym sposobem na zwiększenie efektywności kampanii jest kierowanie reklam do osób, które wcześniej odwiedziały stronę. Ten typ reklamy nazywany jest kampanią remarketingową.

Sieć reklamowa

Kampania w sieci reklamowej pozwala na wyświetlanie reklam na wielu tysiącach witryn, w czasie trwania filmów lub podczas użytkowania aplikacji.

Reklama może być kierowana na podstawie tematyki strony, danych demograficznych oraz upodobań użytkowników.

Sieć reklamowa pozwala na ustawienie kilku wariantów wyświetlania. Należą do nich reklama kontekstowa, która polega na przygotowaniu komunikatu reklamowego do treści witryny na której będzie wyświetlana.

Dodatkowe ustawienia, to kierowanie na zainteresowania, wyświetlania tematyczne, kierowanie demograficzne oraz remarketing, czyli wyświetlanie reklamy na witrynach w sieci reklamowej tym, którzy odwiedzali Twoją witrynę.

Kampanie produktowe

Reklama produktowa w wyszukiwarce Google, to atrakcyjna prezentacja oferty sklepów zawierająca dobrej jakości zdjęcie, nazwę produktu oraz cenę produktu.

Tego typu reklama skutecznie promuje sklepy internetowe, zwiększa ilość odwiedzin i zainteresowanie ofertą oraz wpływa na konwersję.

Kampanie produktowe pojawiają się w winikach wyszukiwania na podstawie atrybutów ustawionych w systemie Merchant Center, dzięki czemu Twoja oferta wyświetli się według wyszukiwań tematycznych.

Skuteczność takiej kampanii jest większa, ponieważ podczas jednego wyszukiwania może pojawić się kilka Twoich ofert, a nie jedna jak w przypadku linków sponsorowanych. Dodatkowo reklama produktowa zawsze pojawia się na górze strony.

Reklama w serwisie YouTube

Duża popularność serwisu, który dziennie ogląda kilka milionów użytkowników sprawia, że jest to miejsce gdzie skutecznie zaprezentujesz swoją działalność.

Możesz zareklamować ofertę produktową lub usługową, dotrzeć do osób, które już były na stronie i zyskać kolejnych klientów.

Reklama YouTube jest bardzo efektywna jeśli chodzi o budowanie marki i docieranie do potencjalnych klientów. Obecnie reklama wideo jest najbardziej angażującą treścią.

Reklamy Wideo można skutecznie dopasować do tematyki oglądanych filmów i zainteresowań odbiorców. Wświetlanie reklamy odbywa sie przed filmem, w trakcie lub po obejrzeniu filmu. Reklamy wyświetlane są też na różnych stronach partnerskich lub aplikacjach w których zostały osadzone filmy.

reklama kontekstowa

Płatne kampanie są sposobem na dotarcie do osób zainteresowanych ofertą. Dzięki temu zwracają się koszty poniesione na przeprowadzenie działań marketingowych. Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami.